Hľadať
starostlivosť bez čakania - vyšší level v zdravotníctve – výmenný list poukaz nie je nutný – skoncujte s bolesťou - starostlivosť bez čakania - vyšší level v zdravotníctve – výmenný list poukaz nie je nutný – skoncujte s bolesťou - starostlivosť bez čakania - vyšší level v zdravotníctve – výmenný list poukaz nie je nutný – skoncujte s bolesťou - starostlivosť bez čakania - vyšší level v zdravotníctve – výmenný list poukaz nie je nutný – skoncujte s bolesťou - starostlivosť bez čakania - vyšší level v zdravotníctve – výmenný list poukaz nie je nutný – skoncujte s bolesťou - starostlivosť bez čakania - vyšší level v zdravotníctve – výmenný list poukaz nie je nutný – skoncujte s bolesťou - starostlivosť bez čakania - vyšší level v zdravotníctve – výmenný list poukaz nie je nutný – skoncujte s bolesťou - starostlivosť bez čakania - vyšší level v zdravotníctve – výmenný list poukaz nie je nutný – skoncujte s bolesťou -

Spýtajte sa nás…

Na tomto mieste sa môžete opýtať lekára na Vaše zdravotné problémy.

  • Otázky sú zverejnené až po schválení administrátorom. O ich schválení, aj o odpovedi budete upozornený na e-mailovú adresu, ktorú ste zadali pri registrácii
  • Pri otázke nebude zverejnené Vaše meno, ani e-mailová adresa, zobrazí sa iba Vaša prihlasovacia prezývka (používateľské meno)
Pre položenie otázky musíte byť prihlásený.

Užívateľ: nadezda
Počet odpovedí: 1
Dobrý deň. Kým sa k Vám objednám, chcela by som vedieť, či si celú liečbu u Vás platí pacient sám. Ďakujem. Naďa
Užívateľ: rehabadmin
Dobrý deň, pani Nadežda! Spinálne centrum Mediren nemá žiadny vzťah so zdravotnými poisťovňami. Pacient si liečbu u nás platí sám. To je určitá nevýhoda. Každá minca má však dve strany, a tak je potrebné povedať aj to v čom spočíva výhoda, že naši pacienti za poskytnuté služby platia. Výhoda spočíva v tom, že na rehabilitáciu dochádzajú dovtedy, kým sa neuzdravia resp. kým sa ich zdravotný stav podstatne nezlepší. Nikoho nemôžeme donútiť aby navštevoval Spinálne centrum Mediren a za naše služby platil a to najmä vtedy nie, ak by sa jeho zdravotný stav napriek liečbe nezlepšoval. Preto je takýto vzťah aj pre nás veľkým záväzkom - musíme spraviť pre našich pacientov maximum, aby sme im pomohli ich zdravotný stav zlepšiť. Väčšina zdravotných poisťovní v súčasnosti s lekármi podpisuje zmluvy, kde sa zaväzuje preplatiť iba 7 procedúr (zriedkavo 8 procedúr). Takýto počet však podľa zákonitostí rehabilitácie môže stačiť iba na vyliečenie niektorých (nezávažných) akútnych problémov.